۲۶.۴.۸۸

" باتوم خوردن " یا دریافت سهام عدالت از پشت


اجمالن اینها را با صدای بلند و مشت گره کرده داشته باشید؛
موسوی زنده باد - هاشمی پاینده باد
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین مرگ بر چین مرگ بر چین (ریتمیک بخوانید)
ما اهل کوفه نیستیم - حسین تنها بماند
خونی که در رگ ماست هدیه به ملت ماست
روسیه حیا کن - کشورمو رها کن
زن مصری رو دیدن - ندامونو ندیدن
این شعارها و مشتهای گره کرده همه خیابانهای اطراف دانشگاه تهرانِ روز جمعه 26 تیرماه را تسخیر کرده بود و" آنها "ی اندک مات و مبهوتِ شعارها، دست بندها، هدبندها و نماز سبز ما شده بودند. علی اکبر هاشمی رفسنجانی هم عالی بود، او نشان داد که به حق زبده ترین سیاستمدار ایرانی است. حرفه ای و پخته همه حرفهای ما و خودش را زد.
نمازجمعه ی ما از همه لحاظ منحصر به فرد و تاریخی بود، چه آنجا که برای اولین بار در تاریخ نمازجمعه های جهان اسلام بیش از یک میلیون زن و مرد در کنار هم به نماز ایستادیم و چه آنجا که در رکوع و سجودمان گاز اشک آور و گاز فلفل چشیدیم و اشک ریختم. و بویژه آنجا که بر خلاف درخواست بلندگویی که می گفت ؛ همه با هم فریاد بزنید مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس. اما من هم مثل همه آن چند صد هزار سبزِ استوار هماهنگ و یک صدا در جوابش فریاد می کشیدیم " مرگ بر روسیه ".
به این نتیجه هم رسیدم خوردن باتوم بعد از یک نماز سیاسی مزه خاصی دارد، مخصوصن اگر این ضربه، ضربه کور یک درجه دار بی ادب نظامی باشد. با این وجود و به تعبیر یک دوست، من هم در نهایت ظهر روز جمعه در خیابان کریمخان سهام عدالتم را ناخواسته و از پشت تحویل گرفتم.
توجه توجه!: به حضرات حاکمیت توصیه می کنم پیشنهادهای هاشمی را جدی بگیرند وگرنه شواهد نشان می دهد " تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه "، نکته اش هم اینجاست که به قول جواد گازهای اشک آور یک روز تمام می شود اما مردم که تمام نمی شوند، چون زندان اوین و بهشت زهرا ظرفیتشان حدی دارد.

۲ نظر:

نگرش گفت...

نه خهسه جانباز دموکراسی ! بنویس چطو بی جو . راستی از زرین چه خبر ؟

سارا گفت...

واقعا" كه اين سهام عدالت،شايسته همون عادلان و حاميانشونه
البته اشكال هم نداره
اينم نشاني ديگه از عدالت اين دولت مهرورزه